Fotografie voor Anouk Kral, businesscoach
Anouk:
De A-merken waarvoor ik gewerkt heb vallen in de categorie “The World Most Valuable Brands”, zoals: Microsoft, Chanel, Samsung, Adidas, Ikea, Nestle, FedEx, Heineken, Google, Pepsi, L’Oréal en Dior.
Het zijn stuk voor stuk Powerful Premium Brands. Die geven het allerbeste. And nothing less. Dat stralen ze ook uit.
Het zijn leiders, ze stralen vertrouwen uit, ze hebben visie, ze inspireren, ze hebben ambassadeurs en fans. Mensen houden van deze merken.
Maar waarom zouden we onszelf niet als een Powerful Premium Brand gaan zien? Dat we ook voor het allerbeste gaan en voor niets minder dan dat? Dat we afrekenen met kan ik het wel, doe ik het wel goed genoeg, wie zit er op mij te wachten? Maar vol vertrouwen gaan knallen!
Ook jij kunt je profileren als een Premium Brand als je het beste uit jezelf wilt halen. Als je jezelf meer op de kaart wilt zetten. Als je jezelf serieus gaat nemen en veel meer als een merk gaat zien. Een kwalitatief A-merk.